تزریق ژل لب و بالم
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
خبرهای پزشکی و سلامت ایران
پایگاه اطلاع رسانی خبری
سایت تفریحی و سرگرمی پیچک
سایت خبری و تفریحی و آموزش : پردیس سلامت
آخرين اخبار ايران و جهان
اطلاعات عمومی و اخبار : روبات سورنا
سایت تفریحی و سرگرمی
جدید ترین اخبار و مطالب حقوقی
سایت سرگرمی و تفریحی گیگر
بزرگترین مرجع دانلود فارسی زبانان
دانلود فیلم - دانلود آهنگ جدید
آخرین اخبار ایران و جهان : پرتال خبر
سایت تخصصی اطلاعات موبایل : اپ موبايل
جدیدترین و آخرین اخبار ورزشی
سرگرمی تفریحی , اخبار ,آموزش, دانلود
پرتال سرگرمی تفریحی جامع پارسی زبانان
اخبار جدید - اخبار ایران و جهان
جدیدترین اخبار دانلود | اونیکس فیلم
آپلود عکس رایگان
کاهش پینگ
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تزریق ژل لب و بالم لب می تواند از بافت لب ها حمایت کرده و ظاهر آن ها را بهبود بخشد. مزایا و مزایای عمل پروتز لب با تزریق ژل و چربی به شرح زیر است:

کنترل حجم لب: با تقبل هزینه تزریق چربی لب می توان میزان ماده تزریق شده در این مورد را کنترل کرد و به این ترتیب پزشک می تواند مقدار کافی از این ماده را برای ایجاد ظاهر دلخواه به ناحیه لب تزریق کند.
دوره درمان تدریجی: تزریق ژل و چربی روی لب ها را می توان به تدریج و در جلسات مختلف تا ایجاد ظاهر دلخواه بیمار انجام داد.
رفع چین و چروک ساده: هر گونه چین و چروک دور لب ناشی از حرکت لب ها به مرور زمان و افزایش سن با تزریق ژل و چربی روی لب به راحتی چین و چروک های اطراف لب را برطرف می کند.
کبودی کمتر: در این صورت میزان کبودی و تورم ایجاد می شود و خطرات پروتز لب کمتر از روش های دیگر برای پروتز لب است.
ماندگاری تزریق ژل و چربی در لب: نتایج این درمان طولانی مدت است اما دائمی نیست.
بعید است که واکنش آلرژیک داشته باشد: از آنجایی که ژل های تزریق شده از مواد طبیعی مشابه مواد موجود در بدن انسان ساخته شده اند، احتمال مشاهده واکنش آلرژیک به آن کم است. و در مواردی که با استفاده از تزریق چربی لب ها بزرگ و بزرگ می شوند، به دلیل استفاده از چربی بدن بیمار، امکان واکنش آلرژیک به آن وجود نخواهد داشت. با این حال، اگر از واکنش آلرژیک بدن خود به لیدوکائین آگاه هستید، قبل از شروع درمان و بزرگ کردن لب با پزشک خود صحبت کنید.

انتخاب کلینیک و پزشک
پروتز لب یک درمان هنری است که باید توسط فرد متخصص و با تجربه انجام شود. انژکتور باید درک خوبی از پیچیدگی ها، شرایط و آناتومی لب ها داشته باشد. این شرایط هنری و فنی می تواند نتایج بسیاری از افراد را با استفاده از تزریق های غیر استاندارد و مشاهده نتایج غیرعادی در نتیجه توضیح دهد. به همین دلیل است که برخی از بیماران تصور می کنند که پروتز لب همیشه منجر به ظاهری غیرعادی و بیش از حد برای لب ها می شود در حالی که در واقع با استفاده از خدمات متخصص و مجرب در این زمینه هرگز این حالت مشاهده نمی شود.

مراقبت های بعد از کاشت: (نحوه شستن و کوتاه کردن ریش)
پزشک با استفاده از آناتومی لب و تزریق پروتز لب، لب های بعد از پروتز را با ظاهری طبیعی و زیبا طراحی می کند. لب های بسیار برجسته و حجیم و لب های باریک و نازک به زیبایی چهره آسیب می زند به همین دلیل ظاهر لب ها را به گونه ای تغییر می دهد که علاوه بر زیبایی ظاهر لب ها نیز طبیعی به نظر می رسد.

عوارض
نتایج پروتز لب با تزریق بلافاصله با هزینه پروتز لب آشکار می شود. عوارض پروتز لب با تزریق بسیار کم است و به سرعت از بین می رود. ظاهر اولیه شما پس از درمان و پروسه برجسته سازی لب با استفاده از ژل می تواند دارای ویژگی های زیر باشد:

تورم یا کبودی محدود
بی حسی یا قرمزی موقت
بزرگ شدن بیش از حد ناحیه تحت درمان
این حالت با استفاده موضعی از یخ کاهش می یابد، بنابراین می توان در عرض چند ساعت یا چند روز پس از درمان، وضعیت بیمار را بهبود بخشید. اگر از چربی به عنوان پرکننده برای ضخیم کردن لب ها استفاده شود، این وضعیت ممکن است تا چند هفته ادامه داشته باشد.

هزینه و قیمت پروتز لب با ژل و چربی
هزینه پروتز لب و هزینه تزریق ژل لب و لب از فردی به فرد دیگر متفاوت است و بسته به انتخاب ها و شرایط خاص بیمار، تعداد تزریق های مورد نیاز برای برجسته سازی لب ها و خواسته های فرد متفاوت است. بنابراین هزینه تزریق ژل لب برای هر فرد متفاوت خواهد بود. همچنین قیمت پروتز لب و گونه بسته به نوع جراح و میانگین هزینه پروتز متفاوت است. بسیاری از تفاوت های ظاهری صورت پس از تزریق ژل به گونه ها به دلیل تورم صورت است، بنابراین برای دیدن نتایج واقعی باید تا سه روز صبر کنید. می توانید به فعالیت های عادی خود بازگردید و بلافاصله روی صورت خود آرایش کنید. با این حال، توصیه می شود پس از جلسه درمان از انجام هرگونه فعالیت غیرعادی خودداری کنید. قیمت تزریق ژل به نوع ژل استفاده شده، میزان تزریق، ناحیه درمان و دستمزد پزشک بستگی دارد.

بزرگ کردن لب با تزریق چربی و تقبل هزینه تزریق ژل لب یکی از بهترین راه ها برای درمان نازک لب ها است، زیرا عوارض بسیار کمی دارد و نتایج چشمگیر و طبیعی را ارائه می دهد. بزرگ کردن لب به جوانسازی و شادابی صورت کمک می کند، بنابراین هر ساله افراد نیاز به استفاده از تزریق پروتز لب برای برجسته سازی لب ها دارند.


آیا می توان از بوتاکس برای پرکردن لب استفاده کرد؟
بوتاکس یک محدود کننده سیستم عصبی است که برای صاف کردن خطوط صورت روی ماهیچه ها عمل می کند، اما هیچ اثر پرکننده ای ندارد و بنابراین برای حجم دادن به لب ها استفاده نمی شود. اگر نگران خطوط ریز اطراف دهان خود هستید.

 

 

منیع





:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : امین پارسیان
ت : جمعه 12 فروردين 1401
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی